Thursday, July 28, 2011

no tittle

esok nak balik.
yahoo ! 
(macam x excited je kn ? haha)
sape ckp xexcited weh,aku x sabau gile nak balik ni ha..
mcm2 bnde nak buat..
let me list down :

1) balik je rumah nnt aku akn strght ke dapur.
nak tgk mak masak ape.
nak makan puas2 sebb nnt kan dah puase 
pas2 aku plak mst sgt susah nk balik selalu sbb keja bnyak xingt.

2) nak jmpe bubu..haha..dah lame xlepak dengan bubu..
bapak rindu sehh.
(*ntah sejak bile aku pnggil aman bubu.haha,aku ske pnggilan 2
jgn tnye knape )

3) nak lepak jap ngn member2 aku.
dah lame jgk xlepak.
yelah msing2 busy dengan study masing2 so nak gather skali pon agak pyah lahh.

4)bnyak lagi sebenarnye yg aku nak wat..
kalu taip semua mst penuh pulak post ni kang,
lgpon aku malas nak taip nih..haha

dear friday,
cepatlah dtg ! 
xsabar nak balik hoiiii
seremban,here i come !


excited tak muka aku ?
hahaha

p/s : aku xtau knape sorg kawan aku nih mcm dah lain sgt je prngainye.
aku xtau lah aku sorg je yg rase or wat.
p/s 2 : keja melambak2,tapi progress ntok mnyiapkan kerja tu sgt lmbb.
aku ptot bergerak lebih laju
p/s 3 : aku dpat pngajaran drpd ape yg aku lihat.
bile org bagi bunga kat kite,kite jgn balas balik dgn mmberi taik pula kpd org 2.
   
till then,
have  a wonderful weekend :-)

No comments:

Post a Comment