Wednesday, August 3, 2011

kenapa hati saya retak ?

kenapa hati saya retak ?
entah ! aku pon x tau ape jawapan utk soalan tu.
yang pasti aku sgt penat sekarang nih.

bukan je penat sbb bulan puase nih,
tapi sebb bnde lain jugak
mmg class bnyak,pack gile dari pg till ptg x abis2.
tapi ade lagi bnde lain yg aku lagi penat nak hadap tetiap hari.
i'm tired of waiting.

kesabaran aku ade batasnye.
aku jugak umpama manusia biasa yg lain,tiada beza
aku benci untuk menunggu.
aku penat.

aku rase dah begitu lame aku sabar.
semakin aku sabar,semakin sakit pulak diri aku.
entah sampai bile nak mcm ni,aku sendiri pon xtau.
ya Allah,tabahkan diriku
-amin-


p/s : semakin hari semakin aku lelah melayari kehidupan seharian.
aku di dalam kekusutan.

6 comments:

  1. sabor je lah...memang berat sikit....
    akak penah rasa duk tmpat kamu ..maybe not exactly but somehow, ade lah jugak kan...(:
    tabah dik!! xoxo

    ReplyDelete
  2. thanks for the advice sista ! :-)

    ReplyDelete
  3. Rilex la. Takyah kusut2. Member2 ade beb! Jom Karaoke!

    ReplyDelete
  4. ok khalid..ko belanja karok ! haha

    ReplyDelete