Friday, April 15, 2011

SENTAP

SENTAP MAK NYAH!!!!
ha amikk..xpenah penah aku nk sentap mnyentap cmni kn,tah apsal tahap gas panas dlm badan aku mnyelinap sehingga mngalir ke seluruh anggota badan sehingga implikasinye mnyebbkn aku sentap tahap karma ni ha..
aku pon sebona eh xbapo nk clear ape sbnrnye yg nk disentapkn..but 4 sure aku rase sgt sgt lah xsenang hati sekarang nih..is there something bad hapen?
ontah la aii..ni mayb disebbkn relationship aku ngn sang man cino si jejaka umpama jenglot hidup beribu tahun usiannye...tp macam weird je plak aku nk sentap mnyentap ngn die ni kn!..haha
tahla,aku pon xbpe nk pham ngn diri aku ni sendiri,..semakin hari semakin mmbosankan..pasai tol hidup aku sekarang..tah kemana study ,kemana relationship,kemana family and kemana laut lebar luas terbentang jugalah life aku nih...sumenye tonggang terbalik dilanda badai dr laut yg begitu hampir dgn  kepulauan sulawesi barangkali..
aku pon xtau pe bnde haremmm jadah yg dok sibuk mnyelubungi hidup aku ni..yg aku pasti aku sgt xpuas ati..mmg btol la mcm ape yg org dok habaq slame nih "women are used to worry over triffles".
aku dok sibuk pk pasal permasalhn ngn sepupu sepapat aku yg tah ble nk disettlekn..aku sebnrnye malas je punn nk pk sal bnde 2..tp bnde ni punn dah jd cm makin serius la dr sehari ke sehari..sok by hook or by crook mmg kna gak la aku ber face to face ngn phak yg berkenaan tok settlekn problem yg tah sememangnye tah pape nih..lol,bodoh keparat sgguh semua nih..
2nd thing that i cant never avoid to think is about my relationship with my boyfie..sebolehnye mmg xnk la aku nk taip mnaip sal bnde ni kat cni..but seriously,aku xtau da nk share ngn sape..segan tahap dewa la plak kn kalu nk cte or share ngn mmber..at least ter release la ckit beban pemikiran aku ni ble aku da dok taip sumenye kat cni,..
aku seakn merasakn yg perhubungan aku ngn die da semakin jauh day by day..maybe jarak dan mase pnyebb dan faktor terjadi segalanye.,kalau aku blik cuti time weekend pon blom tentu lg punn aku dpat spend time ngn die..mmg sgt tipis la harapan aku nk dok melepak or hang out ngn die..sadis kn?aku sebenrnye malas nk pk sal nate haram nih...wat kusut pale aku ni jela kn..tp nk wat cmne da mmg sinonim pompuan mmg xleh lari dr dok pk sal bnde yg bkn2,so mmg xbleh nk prevent lg la kn!aku xtau lah mayb aku sorg je kot yg dok sentap rase cmni..on behalf of him,mayb die xrse pape punn,,,relax jela 2 kn!,hm,ontah la ai
next,..even exam sume da bis..but still result tah zaman millenium ble lctrer 2 nk gtau aku sendri pon nek musykil..yet,dieorg xbgtau pon lg pe result aku,bkn result aku jela..i means result ntok sume org..aku tetiap ari dok pk ape la result exam aku ari 2...even exam ari 2 mock exam jela punn,but aku still risau gak..yolah,maun ehh xrisau ni..den nih bkn lah bergeliga umpama batu permata dr sabah yg dok bijak dan inteligent ntok jawab exam without bace any note..mmg pulun btol la aku time b4 nk msok jawab exam 2 kn..aku tgk org len dok relax je punn.aku je yg dok heboh kecoh kepochi..OHHEMJI
but dengn izin limpah rahmat bantuan serta pertolongan yg maha esa nan satu,aku  berjaya overcome segala bnde yg tah pape nih..aku just let it go...folow the flow bak kata omputih si komuniti yg xmndi pg 2..hahah
aku malas la nk pk bnde2 ni semua wat pasai je rite?so,let it be..LIFE MUST GO ON!!gambateh hukhik=)


No comments:

Post a Comment