Monday, January 9, 2012

Tiada tajuk diperlukan.

-ASSALAMMUALAIKUM-

Entry kali ni ditaip tidak bersebab dan tanpa hala tuju. Ini sekadar mengisi masa lapang yang sangat terluang sekarang ni. Chehh,macam free sangat je aku ni kan,padahal ade je keja keja yang lecturer dah bagi nak kena siapkan as soon as possible. Tapi biasalah,aku ni kan pemalas. So last2 minutes nanti lah baru start buat semua okay. Hehhe.

Class hari ni sangat lah awesome sebab sampai pukul 11.30 and selebihnye free. Macam biasa routine harian aku hari ni bangun awal mandi solat subuh get ready to class and breakfast. Aku makin ngntuk sebab makin lama kena bangun makin awal. Sebagaimana yang korang sedia tahu,semester ni aku kena duduk aras sekali. So kalau bangun tido lambat time pagi confirm2 korang pegi class tak mandi sebab air tak de. Kalau nak ade air pon kena pergi mengembara bawak toiletries,baldi and gayung pergi aras2 lain carik air. Susah gila kot. Every morning kena merantau carik air. Dugaan tahun baru ke ni ? Hmmm.

Aku rasa ade something wrong somewhere dengan blog aku ni. Aku dah rombak tukar semua sekali dah. At first aku pikir nak tukar belakang tu je kasi background 1 colour plain je,last2 tah ape bnde yang aku tekan terus tukar jadi lain pulak. Pastu kan aku tak dapat nak jumpa button sign in. Mane tah hilang. Nanti2 lah aku try godek2 balik jadikan blog ni macam dulu.

Besides that,sejak dah duduk aras atas sekali ni, aku rasa internet connection semakin lembab pulak. Lagilah susah aku nak buat keja nak surf internet lagi2 time nak wat kerja berfesbuk dan berblogging ni ha. Sekarang ni pon aku dah jarang jgak lah online facebook sebb  line lembab lah. Aku bukak pon sebab nak baca any important post dekat group class aku tu je.

Macam dah xde pape je yang perlu ditaip lagi. Lagipon masa amat mencemburui kita. Haha ,dah macam ayat surat kiriman tak rasmi time zaman sekolah dulu je aku rase. Tapi mmg betol pon dah  lewat petang ni. Aku nak pergi beriadah kat bwah tu ,nak join dieorang g main badminton kot.

itu sahaja untuk kali ni,till next entry. Take care =)

1 comment: