Friday, November 12, 2010

1 msg pon jd la....

mane jela ko pegi wahai lelaki kekasih awal dan akhirku..hm...sjak ko da strt keja nih,da smkin jauh rsenye hbungan antre kte ni...da lme xmsg,col pon bleh dikire ngan jari bilangan nye...brape kali la sgt..2 pon aku yg call ko..nk 2nggu ko call,..huhu,almtnye berjanggut bermisai smpai da shave 3 kali berturut2 pon ko xkn call aku..ya,aku tau ko pnat keja..xde mase nk text or msg aku,..tp at least skali pon jd la..xpyah bnyk2..1 msg 2 da memadai..aku akn pham dan mnghargainye..mcm iklan beras 2,sebutir beras 2 umpama setitik peluh petani..huh,apekena mngena beras ngn entry aku ni..haishhh,ngarut mencarut cencorot tol..hahha..hmmmmmmm...smpai ble la nk cmni ni b oii...ko tau x,i miss u damn much..kalu ko text aku,at least terubat la jgk rndu aku ni sbgaimane terubatnye org demam ble mkn pnadol 2 bijik..ni idok,xde lngsung,,..aku jela yg terhegeh2 nk kena call ko,msg ko..haishhh...akum plak yg tercarik2 ko..malu sgguh driku ni kpd drimu cuk abg oi..mayb ko xprasan sume ni,..ko beranggapan,relationship kte ni ok je manjang..smooth and ko pon just follow the flow..p sebonar2nyo tidakk..den mndorito thap monyet mngamuk kalu xdpat mkn pisang..huh..sedarlah kamu segera wahai azman..kekasihmu ini amat memerlukn mu disaat2 dan waktu serta ketika ini..tiktok jam kt dinding blik hostel aku ni lju bergerak sepantas yg bleh mcm lagu sheila on 7 seberapa pntas..huh..xpe2,aku akn sentiase mngharap..da bis keja kang die contact la aku....mengharap,mengharap dan terus mngharap...............

No comments:

Post a Comment