Wednesday, November 10, 2010

halalan toyyiba...

alhmdulillah.........at last bf aku dpat gak keja tetap..apsal tjuk entry aku ni cmni ek?cm slame ni bf aku wat keja haram lak kn..hahahha...bngong sgguh awekmu ini azman,..hahhasori ea hubby...tp aku sgt2 gembira kerana skg ni die da bekerja...at least kalu ktorg nk kawin da ok sgt da ni...xde la aku mati kebuluran xmkn sebb xde duit..hahahha berangan2...xpe,berangan mmg hobi+tabiat,habitat serta perlakuan aku...ehhehe..
kekdg aku ksian gak ngan die 2...g keja awl2 pg,blik tgh2 mlm...disebbkn da mule keja ni,so mse die ntok aku pon dsa cm limit la kn..mase ntok bercanda ngan aku pon da kurang..jgn ckp msg,kua dating apakn lg..da la aku ni stay jauh dr die..jauh ke?xlbih 2 marhalah pon,so xdikire musafir la..xleh nk wat solat jamak pon,xsah..hahah...eh2,ape aku melalut nih...return to the topic..hubby keja!!!
ha,2 topic yg sebenarnye...aku hope sgt yg die akn kekal la keja kt c2..kalu bleh kalu dpt nek pngkt lg bgus..hahah...tnggi sungguh expectation aku terhdap die..dahsyat taw..bkn pe aku lak yg seh-mah-ngat terlebih kn..hahahha...btw,workhard yah hubby!!!

No comments:

Post a Comment