Thursday, November 18, 2010

hang out with family in law to be...........huhuhu


hahaha...cm xcaye kn?tah cmne aku leh terjebak kuar ngan family aman pona ku xta..hahah...al kisahnye bermula begini...sedang aku lena tidur diulit mimpi indah di tgh ptg tibe2 fon aku berdering..
incoming call hubbykuh...hahahah....aku pon ngan pantasnye mngangkat call itu utk mnjwabnye,,..halloooo!!!!bby,jom kua...kua ngan ibu jom..g mkn....mak oi..den da la ngah terpisat2 ni..tetibo yo nk ajk kua..gilo ko apo...hahahha..aku ckp xnk..pas2 boy simbingai pakwe aku ni lak g bg phone 2 kat mah mak eh..xpasal aku kna ckp ok..sbb mak die yg ajak kan..so xleh la nk tolak..hahah...after mabhrib mak die kua ngan aku...dieorg mik aku kt mah..mak die turun keta then minta permission mak aku ntok bwak aku kua..terkejot bdak thap gaban mak aku..hahahha..mak aku pon kelu seribu bhase dan tnpa bnyk ckap monolog mahupon perbhsan,mak aku pon bg jela aku kua ngan dieorg ngan syrt jgn blik lmbt...so,aku pon kua la ngan dieorg dgn keizinan dan restu yg xberbelah bg dr mak aku 2..hahhaha..mle2 ktorg g blik yiketbwayg..kt mbo 2 je...then ktorg g mkn..kt seremban 2 je..aku xtau la nme tmpat 2 pe..p tmpat 2 kt sbtg jln tepi2 lorong..tp bkn lorg gelap ok..hahah...b4 ni pon aku da pnah g gak tmpat 2 ngan mak n family aku..hahah..so xde la jnggal sgt tmpat 2..da mkn2 ktorg grak g tgk wayg plak..tgk cte skyline lak..xde la best mne pon cte 2...tp dieorg heboh ckp best..haha..mayb sbb aku xbpe nk lyan cte2 cm 2 kot..that y aku ckp xbest..hahah..papepon..ok la keluar ntok 1st time ngan mak die 2..sporting..bpak die pon ok je...no hallah..so aku da knal la ngn sume fmily die..ngan mak die,bpak die,alom]ng,anis,kit..ank angkt filiphine mak die 2 pon aku da knal..so ok la..hahahah...



No comments:

Post a Comment