Saturday, January 8, 2011

after a long time...

hye blogger!!!!
after a long time,im back...hahahha..
kena sgt ngan tajuk entry aku 2 kn..haahah..
lme gle daha ku xwat keja taip menaip kat blog ni kn..haah...bkn ape...nk 2lis blog ni mst kna ade mood yg bgus n thap kerajinan yg tnggi...disebbkn aku sering kali mnhidap pnykit kemalasan melampau,jd keja mnambah entry dan post ke blog ni pon tertngguh2 la..hahah...
nk cte pe ek?...hmmm...kte strt kat mne aku bnti b4 ni..haha..

****1st,nk cte sal part time job yg aku wat time c2 sem ari 2...hahah...korg tau x,aku keja kat kiosk jual jamu...sgat sengal kan?aku xpnah terpk nk keja kt tmpat yg sedemikian rupe..haha...sebenarnye aku dah terperngkap dan tertipu..xcye?xcye SDAH!!!...haha..yla,org 2 ltak vacancy 2 kat kdai bku..so aku pon ingt aku akn keja kt c2 la...rupe2nye...jengjengjeng.....kdai 2 ade 3 kiosk dbwah 1 company..n salah satu dr compny nye tmsok la kiosk jamu 2...damn!!!tertipu gue..haha...tp ok gakk...at least aku dapat gak pljrn bru sal jamu2 ni..pasni,sape2 antre korg nk pekena jamu,mai crik aku na...hahah..



ni jamu mak dara ntok yg nk body still mantop cam mak daro..

brg2 raja mazian ni pon aku jual..termasok la perapat ehem2 ntok laki bini..hahah


ni jus tok guru...bleh than gak sodap rase bnde ni..hahaha
****2nd,nk cte sal wages aku...gji yg aku dpat wat part time 2 ade la ckit..agk cukup utk aku bli brg2 yg aku nk..
after da shopping mopping all the way unintentionally..ha,tol ke ayt aku ni?hahah,,bedal jela...smbg blik,pas da shppng gle babun,duit aku 2 abis tah pergi ke mane aku pon xdpt nk detct..[dahal brg pe je pon yg aku ble...xbnyk pon..still ade lg la brg yg aku xdapek nk bli..sgt sadis!!!



duit den da xdo...wuarghhhhhhhhhhh!!!


****3rd story pulak..kmbali ke maktb!!!alahaiii,xpuas pon dok bercuti ttbe da kna blikcampus..sgt bohsan korg tau x...haishh..tp,smpat gak la aku n family g mandi mande kt sungai congkaka b4 dieorg anta aku blik cmpus...kul 5 bru aku cmpai mktb..nsib bek opis hostel 2 xtutop lg...har har har!!!!.


back to maktab???
ohhh tidakkkkkkkkkk!!!!



****4th,..xde lg kot nk cte..hahahah,,..
thats all,tq...winkwink..

No comments:

Post a Comment