Friday, January 21, 2011

aku capek beraksi:-)

hahh..tgk tajuk post aku..tatap dgn matamu..hahhaha..aku pnat sgt ari ni,..tp pnat2 pon smpat gak aku tdo..hahah..lme gle aku tido ari ni..amik ko,sje je balas dndam nk tido lame..yla,kelas manjang penuh je..xdapek nk tdo..disebbkn ptg ni xde class,so aku pon mngambil kesempatan la ntok tido sepuas ati den..apsal?xpuas ati..pergi mam sama ko la ai..haha
sedang enak aku tido dibuai mmpi yg xwujud,tibe2 tpon den plak berbunyik..alahai,kacau btol la..tgk2,si badariah anak duai 2 yg message aku...die ajak wat photoshoot ntok PE..
PE stand for physical education ok..dalm bhse melayunye pendidikan jasmani..cm bngong gak kn..aku gle la bpak pemalas nk join pj time zaman skola lu..aku ingatkn da msok maktab ni da xde la nk kena pj la sukan la ape bagai..rupenye ade lg,;g teruk dan memenatkn lak 2..bkn stakat kna wat practical je,theory pon kna wat jgk..amat memenatkn..huh,tp xpe,den tabah yo ok..sonyum ckit ha:-)winkwink...haha
jauh plak cik tipah propa ni mnyimpang kan?hahaha...smbung blik kat cite aku td..selepas badariah duai aka wah terbarai msg aku n kejut aku dr tido ptg yg pnjang itu,aku pon bngun ngan terpisat pisat g toilet yg da xserupa toilet..xbersih dan kondisi toilet 2 sgt xmemuaskn ati..hahah..tp xpe,aku ok je,..
da siap2 sume sarung tshirt hijau bodoh aku 2,pkai 2dung then strght turun kat court bwah tok photoshoot yg xbpe nk shoot..haha..
ble sume da ade,so sesi bergmbar pon dimulakn..credit to cik cah a.k.a nor anisah,tq gak sbb jd photographer sejati dan setia serta mulus kteorg ok...haha,jasamu dikenang cah..
posing pnye posing pnye posing,siap gak kojo ktorg..
last skali ktorg kna amik gmbar as 1 group..group aku cm biase la,xde org len la kan,.,.cm la xbiaso sape lg kalu bkn terdiri drpd aku,wah,mathu,dan ijat2 kuase due 2..hahaha bkn pe,sng ckit berkerja ngn dieorg ni..xbnyk songeh..kalu bnyk songeh pon si madu 2 je..ala madu 2 mudah diurusin dong,haha..
strlightkn tengkuk die 2 skali sonyap la..hahaha...
photoshoot kteorg 2 berakhir da nk dkat maghrib..ni sume angkara sbb ijat kuase 2 tu turun lambat smbil terpisat2 bngun tido..ok fine,lelaki xpe la..tido mang xingat dunia..haha..
at last keja ktorg siap gak..walaupon gmbar cm bngong sbb gne camera phone murah aku,tp ok la kalu setakat nk wat assignment..ni la gmbar2 photoshoot td..take a look yah ...hahha:-)

disebabakn aku comel,madu berjaya angkat aku..hhaahah,prasan!!
aksi berani dari aku..
xpasl je kena terkangkang kiap ntok photoshoot..haha

kami sahabat..
madu budget cm comel je...hehehe:-)

cam nk mampos time ni,..
pyah nak wat,..nasib baik madu gagah perkasa,,..
tq madu,haha

sekepingnye aku ni kan,..
cmne nk gemok nih?
haishhh

nmpak xperkataan clock?haha
dari kiri,..
ijat aku madu wah n aizat..
kami kawan:-)

2nd snap..aku yg paling steady skali duduk..
sbb huruf aku paling sng..huruf L...haha

muko aku lak ai..
cm haram je..apsal la ko snap time den melopong ni cah..

No comments:

Post a Comment