Saturday, January 8, 2011

sayang,i need u:-(

kosong...perkataan dan nombor 2 je yg boleh mlmbangkn diri aku wat mse skng ni..diri dan jiwa aku umpama kosong,tiade ape2,xterisi...hnye kwan,assgnment,kucing2 hostel,hari2 yg mmbosankn,pnggilan telefon dr mak,ikan gapi ksygn roomates aku,..2 je yg menemani ari2 ku kat campus ni..tiade lain..saat mcm ni aku sgt memerlukn die...yah die,boyfriend aku...die seakn ade dan tiade je dlm hidup aku...buat mase ini,aku mngaku yg aku sngat2 rndukn dan perlukn die..tp die xde dsamping aku...ntah,hlang kemane agknye die...mgkin sibuk dgn kerjaya dan hidupnye..aku?tnggallah aku keseorngn,diselubungi kesunyian yg aku sndri xtpasti hngga bila aku patut rasakn...hari2 berlalu,rndu aku pd die smakin menebal..umpama bbir manusia biasa yg diberikn suntikn botox..tebal bkn kepalang...setiap pg,setelah terjge dr tidur,die la insan pertama yg aku fikirkn..da bngun ke die?da breakfast ke?sehat ke?da g keja ke?sume 2 sering kali mnyelinap msuk ke dlm fikiran aku,..tatakala kerinduan menusuk ke jiwa,aku capai fon murahku utk menelefon die..tp hampa!!pnggilan yg aku wat sgt jrng skali utk diangkt..ya,mgkn die sibuk,xboleh nk angkt call aku time 2...aku sntiase meletakkn driku utk berfikir secara positif semate mate utk mnyedapkn atiku sndri..tp hakikatnye sebaliknye yg aku harapkn...bkn slalu aku dpt berckp dgn die,..kalu die angkt call,2 da mnjd 1 nkmat utk aku...dpat dgr suare die skjap pon da cukop...xperlu lame,cukop sekadar bertnye khbar..2 da ckop mnenngkn ati aku...hmm,..mgkin jge aku salh..terlalu mmikirkn sesuatu yg remeh temeh..mgkin btol ape yg aku belajar time lecture class miss hameeda smlm,women are used 2 worry over trifles..yah,aku xnafikn...aku mmg antre perempuan yg tergolong dln kategori 2,aku mmg xdapat lari dr knyataan 2...hmm..mgkin jgk,aku sorg je yg berfikiran mcm ni,,..tp di pihak die,ni perkara biase..tiade ape yg perlu difikirkn...kadangkala,aku cemburu melihat telatah dan kerenah kwn2 aku yg bhgie ngn partner dieorg..they live happily ever after,mcm cite dongeng pulak kn..tp aku?hm,bkn aku nk ckp aku xbhgie spnjg aku bersame die..tp mgkin aku xpuas ngn kebhgiaan yg aku pernah kecapi time aku ngn die..aku xmalu utk mngaku,yg aku sgt perlukn die sekarang ni..tp amat malang utk aku,die xde...tnggl aku keseorngn,melyan kesnyian yg teramat tnggi darjahnye ni...aku sndri xpasti,sampai ble sume ni akn berlanjutan..hm,mgkin hnye utk seketika,sekian cuma..n harap bkn utk selamanye..dear god,aku berdoa dan sgt berharap aku dpt mnhan dan mngubati kerinduan aku terhadap dirinye ini...
credit to my hubby:
bby always lurve u who ever u are..i miss u deeply shit much syg...i want to be with u:-(






 

No comments:

Post a Comment