Monday, January 10, 2011

ape yang aku perlukn??






ape yea yg aku perlukn untuk meneruskn aktiviti harian aku sebagai seorg pelajar institut perguruan yg bakal mnjd guru bahasa inggeris lima tahun akn dtg?fuh,pnjang bona lak soaln aku 2 kn..hahah,sje,..tragic ckit..haha...da tentu la mcm2 bnde yg aku perlukn sekarang ni...
tp hampa,sume bnde 2 xdpat dikecapi skg nih dsbbkn 1 perkara...berikut adalah senarai keinginn aku:

1)opkos duit$$$..hahha
mmg aku sgt2 memerlukn berhelai helai dan berkeping keping kertas yg dikenali sbgai duit ni...pd mse saat dan ketika ni,wallet lv cap ayam milik aku2 mmg tgh kering kontang umpama kemarau dah sbb xde duit..yg ade pon beberape hlai duit wrne merah,biru..pas2 duit syiling seposen yg hnye mmbntu mmberatkn wallet aku...kalu la ttbe je aku bngun dr tido then ade org bg aku duit...kn bgus!..xpyah nk fining2 pk xdo duit...heaven ketike itu,bkn HEAVEN ANGELS,tp heaven sahaja yea....
Talking About Money

2)masa a.k.a time..
masa ibarat emas,sgt berharge...mase2 aku yg berharge sblum ni tah ke mane hlngnye..haha..mgkn dgnekn utk enjoy...jd,akbat drpd mse2 ku terbuang dek kerana terlalu leka berenjoy,..maka,aku perlukn mase yg bru skg ni...mse 2 akn dgnekn dgn sebaiknye ntok siapkn sume keja aku yg bertngguh selame ni...jd,credit 2 encik dan puan masee,jgnlah ande lari dr driku ini,ssguhnye aku amt mmrluknmu...
Free Clocks Clipart Images ...
3)makann kudapan tatkala lapa
disebbkn stok mknn aku da nk abis da,so aku amat mmerlukn mknn2 yg berkhasiat utk dimkn semasa senggangku yg terluang..aku pon xtau apsal aku cpat sgt rse lapa skg ni....aku akn rse lapa selang 2 jam sekali,haha...but still,berat x jgk naik2...sgt sadis..hahah...jd,mknn,ko 2nggu nnt aku bli ko!!!haha
               
sebgai konklusi dan penutup tirai...semua bhan diats keculi mse...kecuali mase yea!!
akn dpt diperolehi setelah keluarnye elaunku yg pertame utk sem ini...jd pak cik najib kesyngnku,keluarkn lah elaun den copek2 yo..segala urasan berkenaan kmsukn elaun ddahulukn dongn ucpan mokasih!!!:-)

No comments:

Post a Comment