Friday, November 12, 2010

nk blik vs xnk blik...

semua student sem 1 kt tmpat aku ni ngah mnghitung tibanye hari ntok dieorg blik ke kmpung halaman msing2..dieorg sume da berpusu2 la bli tiket bas nk blik...nk blik umah pnye pasal,abis sume brg2 dieorg termasuk la bju,underware,pnggan mngkuk sume dieorg da pack ltak dlm kotak then g anta sumbat kt stor 2..aku lak,xtau nk blik ble...aku xpyah pening2 nk kena pk nk bli tiket bas and nk plan blik ble sume...aku jgk xpyah nk menempuh perjlnn pulang ke kmpung yg amt mmenatkn,...xpyah pnat2 smpai leh leper bontot aku sbb xsnang duduk dlm bas..sbb pe?sbb umah aku kt seremban...dkt gle je pon dr kampus aku ni...kalu nk jln kaki grak kua dr kampus lpas subuh,agk2 lpas asar smpai la..hahahh...kompom2 lemak2 ngan kalori2 serta kolestrol2 yg terlebih dlm bdan 2 terbakar dan terhapus dgn persatnye,,..bgus kn,smbl mnyelam teguk air secwn due...smbl blik,leh exercise..hahah..pe yg aku ngarut bercerabih nih..hahha...kmbali ke persoalan tunjang pokok...ble aku nk blik ea?alahaiiiiii,semak tol la nk pk..kalu ikotkn,ari ni gak aku leh blik...eh,xde hal la...tp aku xsmpai ati la plak nk tnggalkn roomates aku nih..kalu aku blik,kompom2 die akn tnggal kesepian keseorngan mnderita kebosann dlm blik yg maha mmbosankn ni..aku kn pnghibur die yg abadi tanpa tolok bndingnye ngan org len..sti nurhaliza pon leh kalah dlm karier hiburan die kalu aku jd pnghibur..hahaah...haishh,cmno ni nk blik ke x...hm...selepas difikir2 dan ditolok bndingkn serta dihitung kira dr semua aspek..finally aku tekad ntok blik isnn nih..kalu aku blik awal2 pon,bkn aku de wat pape pon kt umah 2..pling x pon aku men ngan ank2 buah aku je..yg len xde,mnganakang tgk tv jela aku nnt..hahah...nk on9 fb n update blog ni pon xdpt..sbb xde wireless..xpasal aku nk kena g mc d 2 semate mate sbb nk dptkn internet connection..
so secre konklusinye..aku akn blik isnn ni..
roomates ku tersayg,
jgn khuatir,roomatesmu ini kn mnemanimu shngga isnn ni...
p/s:cpatlah ari isnn..huhuhu

No comments:

Post a Comment