Sunday, November 14, 2010

bye iptek!!!

yahoooo....nk blik...in a few hour from now,i will going home...brg2 da pack..da tau da ne yg nk tnggal kn kt cni n yg ne yg kna bwak blik..
bnyk gle brg2 aku..xsngke...sye sngt terkejut apabila mlihatnye...hahahhaha...time2 nk blik ni la,kunci aku hlang ntok kali keduenye..damn!!!before ni aku da duplicate da knci aku..p td time aku check blik tgk2 da hlng..hlang lg dan lg dan lg...ske tol mnghlang dri..knci 2 ingt aku rjin ke nk crik die..xdo kojo abah den do..wat je knci yg bru..settle mettle pimple!!!
iptek ni akn aku tnggalkn kjap je lg..next sem jmpe blik yea..jge dri leklok taw iptek...hahhaha..aku mst akn rndu ntok men bdminton ptg2 ngan kak meimei...lpak2 borak2 smpai pg ngan kak yus...kat umah mang kompom2 la aku xkn dpat wat sume ni..kt cni leh qada tido smpai kul bpe pon aku nk tnpe sbrg gngguan..kalu kt umah,kompom2 aku kt dpat siren dr mak yg soh aku bgun tdo..ank daro xelok tdo lme smpai mtahari terpacak dgn teriknye di ats kpale dr ufuk timur...hahah...xpe..1 blan stgh je pon,,..xde hal la..cm la aku ni pergi xkmbli2 lg ke iptek ni..mcm lgu rabbani yg pergi xkn kmbali lg..hahahha...lastly,mse pon da amt mncemburui dan jeles yg xdpt dibendung lg dah ngan aku ni...so post ni xleh la nk pnjg2 sgt...xpe...next time i will be back..hahahha...
iptek bye!!!!!!!take care yah...

yg khemah 2 kdai mak cik tepah goreng pisang favourite aku...

kafe ngan blok student laki..dkt kn dr blik aku..sng je kalu nk skodeng modeng odeng dak laki..hahah

blok aku..ni blik2 yg bertentngan ngn blik aku..da cm blik sewa bangla ngan nepal kn?hahah

room sweet room..room ni sesweet pnghuninye..aku la..roomates aku xpon..hahah

No comments:

Post a Comment