Sunday, November 14, 2010

sungai ohh gabai...

semlm,aku g mandi mande kt sungai...sungai gabai nmenye,..
sungai 2 xde la jauh sgt dr kampus aku...dkt je kalau nek keta,tp kalu nk g jalan kaki mmg kuyup+bnjir la ketiak dan segala anggota2 badan dibasahi peluh yg melampua..lg2 bg yg hyper berpeluh cm aku ni..hahha...aku g ngan rakan2 seperjuangan seprofesion seperguruan ngan aku...sape lg??
hm..ijat,khalis dan semstinye pasangan hngat berpacaran wah and capik..hngat ke?hngat la sgt nih..sehngat taik ayam yg bru dkelearkn dr jubo yam 2 5 saat yg lalu..hahahah..ktorg g nek keta ijat..keta kncil ijat..kn aku da ckp,kncil ijau ijat 2 sgt berbakti kt ktorg...hahaha...malng tiba tnpa diduga..time ktorg nk pergi nimplak la hujan turun sedikit demi sedikit..mle2 relax2 je ujan ni turun..malu2 je nk turun...lme2..mak oiii...smkin mnggila...lebat thap gaban and kalu mandi hujan time 2 mmg kompom akn demam pnas seminggu...xpasal aku akn mnghadapi awl cti sem ngan kedtgan demam yg xterduga...dek kerana hujan,so ktorg pon mik la keputusan tok lepak melepak di kedai mkn tepi jln kepunyaan ane rmbut pnjg ala rocker terkenal awie...just aney 2 golap je,kalau x mmg da leh jd kmbr awie dah..hahah...
2nggu pnye 2nggu pnye 2nggu,at last hujan pon berhnti..matahari pon tanpa segan tambah silu pon memancarkn chyanye...ktorg pon pe lg...yuk,teruskn pngmbaraan ke sg...
finally,smpai gak kt gabai 2..gabai si paku gabai..eh,2 bkn la geleng si paku geleng ke..hahha,ttbe je..bngong...da smpai,pe lg..mndi lg..tp sebelum mndi bkn mudah ntok ktorg nk g tmpat mndi...tngge nk nek 2 mak oii mncacak nk mampus..ibu2 mngndung dnasihatkn jgn la g sg gabai 2 ble agk2 perut da 2nggu mse nk meletup...kompom air ketuban pecah ble nek 2 3 ank mte je..tnggi gle...ni la dnmekn smbil berseronok kono exercise nek turun tngge dlu....hahahhah..
mandi mande sampai xingt dunia..tau2 ari da nk gelap...ktorg pon beransur pulang...
beransur ke?kalu beransur tah ble zaman la smpai kn...ngeeeeeeeeeeeee...btw...sg gabai terbaik..tp aku akn pk 2 3 kali b4 pegi c2 lg skali....huhhuhu

ni je 1 gmbr yg aku smpat snap..yg  len xsmpat sbb ktorg sume mandi..so xde sape nk tlg snapkn..huhu

No comments:

Post a Comment